W podróży warto stawiać na akcesoria, które są niewielkie i pakowane oddzielnie. Takim pomysłem jest chusteczka odświeżająca, nasączona ona jest różnymi płynami do pielęgnacji i czyszczenia dłoni, twarzy czy ciała. Ich zakup to udogodnienie, które przyda się w niejednej podróży, zwłaszcza tych, które wykonuje się środkami transportu publicznego. Firmy kosmetyczne, które chciałyby rozszerzyć swoją ofertę o tego rodzaju rozwiązania, mogą skorzystać z usług przedsiębiorstwa Quartz, specjalizuje się ono bowiem w produkcji takich preparatów. Chusteczka odświeżająca mieści się do każdej torebki czy podręcznego bagażu, wśród propozycji są zarówno artykuły dla kobiet, dzieci, jak i mężczyzn. Ich uniwersalność i łatwość użycia sprawia, że zyskują one na popularności i coraz więcej osób pyta o nie w sklepie, organizując dłuższy wyjazd. Dostępne są one w wielu wersjach, także w wersji mniejszej niż standardowo.

Zobacz również:

Opakowania jednorazowe także do nabycia w hurtowni
Wiele firm wykonuje produkty pakowane następnie w opakowania jednorazowe. Hurtownia dysponująca wieloma rodzajami takich opakowań jest dla nich naturalnym partnerem biznesowym. Naturalnie opakowania są zazwyczaj wypo...

Funkcjonalne i ekologiczne torby bawełniane
Wzrost świadomości społecznej i swoista moda na ekologię sprawiły, iż obecnie już mało kto korzysta z popularnych niegdyś foliowych reklamówek. Ich miejsce zajęły torby bawełniane, które nie tylko są wykon...

Produkty reklamowe dla firm
Gratisownia to miejsce, gdzie znajdziecie kilkadziesiąt tysięcy najróżniejszych gadżetów reklamowych, na których jesteśmy w stanie umieścić dowolny nadruk. Wystarczy wybrać tylko z naszej oferty interesujące ...

Materiały reklamowe z nadrukiem firmowym
Zajmujemy się wytwarzaniem oraz dystrybucją materiałów reklamowych, wykorzystywanych przez firmy jako oferowane bezpłatnie materiały z nadrukiem. Sprzedajemy różnego rodzaju torby, długopisy papierowe, notesy i ...

Dobra baza danych osobowych niezbędna do zaplanowania kampanii reklamowej
W czasie kampanii reklamowych realizowanych za pośrednictwem internetu lub telefonów niezbędne jest określenie grupy odbiorców komunikatów reklamowych. Do wyselekcjonowania odbiorców komunikacji reklamowej niezbę...