Wyobraźmy sobie, że lecimy na wymarzone wakacje, a z niewyjaśnionych przyczyn nasz lot zostaje odwołany lub jest opóźniony. Sytuacja taka może niestety spotkać każdego warto więc wiedzieć, że nie jesteśmy wtedy bezbronni. Jeśli opóźniony lub odwołany lot nastąpił z przyczyn zależnych od naszego przewoźnika, mamy prawo domagać się od niego odszkodowania, a także zapewnienia alternatywnych możliwości podróży. Jeśli natomiast przewoźnik może zaproponować nam lot dopiero następnego dnia, zobowiązany jest zapewnić nam nocleg w hotelu. Odwołany lot nie musi się zatem wiązać z nocą spędzoną w terminalu lotniska. Z nami poznasz przysługujące ci prawa i uzyskasz odszkodowanie od twojego niesumiennego przewoźnika lotniczego. Zgłoś się do nas po swoje odszkodowanie.
Zobacz również:

Metody dezynfekcji wody dobieramy w zależności od sytuacji
Woda dostępna w miejskich rurociągach jest bardzo starannie sprawdzana pod względem jakości i daje to gwarancję tego, że możemy nie obawiać się jej używania do picia, nawet w stanie surowym. Nie każdy oczywiś...

lbsdzierzoniow - profesjonalne badania środowiskowe
Stworzenie przyjaznego pracownikowi środowiska pracy nie jest rzeczą łatwą. Choć może się wydawać, że wystarczy go wyposażyć w odpowiednie narzędzia pracy i powiedzieć, co ma robić, to jednak przepisy kodek...

Ochrona mieszkania przed owadami i insektami
Wiosną i latem, zaczynamy cieszyć się, pękną pogodą i ciepłem. Wraz ze wzrostem temperatury coraz częściej otwieramy okna. Te pory roku to również wzrost aktywności owadów utrudniających życie mieszkańcom...

Systemy zabezpieczające przed pożarem
W momencie pojawienia się pożaru ludzie w zdecydowanej większości przypadków wpadają w panikę. Najniebezpieczniejsze są sytuacje w budynkach piętrowych, ponieważ pojawienie się ognia na niższych poziomach odc...

Licznik klientów tylko z firmą IHQUEL.
Jesteśmy innowacyjną firmą z wieloletnim doświadczeniem, która wykorzystuje najnowsze technologie w tworzeniu projektów. Zawsze jesteśmy na bieżąco z nowinkami technicznymi. Współpracując z klientami podchodz...